Стоматологія

H-Clinic — стоматологія для вибагливих

Лікування зубів

З візиту до стоматолога-терапевта починається комплексне обстеження, визначення плану робіт та безпосередньо лікування захворювань ротової порожнини.

Лікування карієсу

При несвоєчасному лікуванні, карієс призводить до таких ускладнень як запалення кореневої системи зубів у вигляді пульпіту та періодонтиту.

Лікування ясен

Уважне ставлення до гігієни ротової порожнини, належний догляд та профілактика допомагають уникнути захворювань тканин пародонту.

Корекція прикусу

Відмінна функціональність зубів та бездоганний естетичний вигляд – основне завдання ортодонтії. В будь-якому віці посмішка може бути бездоганною!

Протезування зубів

Відновити зруйнований зуб допоможе стоматолог-ортопед.  Ми використовуємо якісні високотехнологічні матеріали, що забезпечують відновлення функції та естетики зубів.

Дитяча стоматологія

Адаптаційні візити, уроки гігієни та правильний підбір засобів догляду за ротовою порожниною стануть для дитини запорукою здоров’я її зубів у майбутньому.

Хірургічна стоматологія

Сучасна хірургічна стоматологія займається захворюваннями щелепно-лицьової ділянки, естетичною хірургією, імплантологією та косметологічними маніпуляціями.

Видалення зубів

Операція виконується виключно стоматологом-хірургом в умовах спеціалізованого хірургічного стоматологічного кабінету або профільного відділення щелепно-лицевої хірургії.

Імплантація зубів

При відсутності одного або кількох зубів, імплантація залишається найбільш ефективним і надійним методом розв’язання цієї проблеми.

Запишіться на консультацію до наших лікарів